Ruszył nowy serwis internetowy apetytnapolskie.com
Jest on prowadzony w ramach kampanii edukacyjno – informacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. IX już edycja kampanii ma na celu zaprezentowanie różnorodności polskich produktów ogrodniczo – sadowniczych i ich przetworów oraz rozbudzenie apetytu na nie wśród konsumentów. Organizatorem akcji jest Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.
W serwisie znaleźć możemy między innymi bazę krajowych warzyw i owoców z dokładnym opisem ich wartości odżywczych oraz właściwości prozdrowotnych, ciekawe przepisy czy opinie i porady ekspertów na temat zdrowia czy urody.
Kampania potrwa do końca lutego 2020 roku. Finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, którego celem jest wzrost spożycia oraz promocji produktów rolno-spożywczych.
Dynia jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli jesieni. Szczyt sezonu na te wyjątkowe rośliny przypada od września do listopada. Istnieje wiele odmian dyni, które różnią...
zobacz więcej
Główny Urząd Statystyczny przedstawił przedwynikowy szacunek zbiory warzyw gruntowych w roku 2024. Oceniony on został na 3,8 mln ton, a więc na podobnym poziomie, jak w roku...
zobacz więcej
Pomidor Flamansun od firmy Hazera zdobył podczas tegorocznej edycji Fresh Market Award B2B Meeting and Trade Show aż dwa wyróżnienia. Fresh Market...
zobacz więcej
W dniach 24 – 26 września w Warmenhuizen w Holandii odbęda się Międzynarodowe Dni Otwarte firmy Hazera. Wydarzenie jest organizowane w ścisłej współpracy z firmami...
zobacz więcej