Popularna sieć sklepów „Biedronka” stawia na współpracę z lokalnymi polskimi producentami warzyw i owoców.
Sieć chce, by do końca 2021 roku 90% sprzedaży warzyw i owoców, które są uprawiane w Polsce, pochodziło od krajowych producentów. Planuje również zwiększyć udział dostaw od małych rodzinnych gospodarstw rolnych.
Jak mówi Marek Walencik, dyrektor kategorii warzyw i owoców w sieci Biedronka: „Chcemy, aby naszymi dostawcami mogli również zostać mniejsi producenci, którzy nie operują w skali całego kraju. Lokalni kupcy, których zadaniem będzie przede wszystkim praca w terenie, pomogą mniejszym gospodarstwom nawiązać współpracę z Biedronką.”
Źródło: https://media.biedronka.pl/
W połowie listopada nastąpiło uroczyste otwarcie nowej, zaawansowanej technologicznie szklarni badawczo-rozwojowej obok siedziby głównej firmy Hazera w Made w Holandii. To najbardziej nowoczesny ośrodek...
zobacz więcej
Insignia F1 to nowa odmiana papryki do uprawy w tunelu w ofercie firmy Hazera. Bardzo wczesna odmiana typu żółty blok. Roślina o dobrym wigorze z mocnym...
zobacz więcej
Podczas Global Produce & Floral Show, które odbyło się w październiku w Atlancie, firma Sakata Seed America zaprezentowała nową odmianę brokuła. Purple...
zobacz więcej
Brukselka (inaczej kapusta warzywna brukselska) to warzywo, które najlepiej smakuje w okresie jesienno-zimowym. Jest to roślina dwuletnia należąca do rodziny kapustowatych, która najprawdopodobniej powstała ze skrzyżowania jarmużu i kapusty głowiastej w Belgii. Jej...
zobacz więcej