Popularna sieć sklepów „Biedronka” stawia na współpracę z lokalnymi polskimi producentami warzyw i owoców.
Sieć chce, by do końca 2021 roku 90% sprzedaży warzyw i owoców, które są uprawiane w Polsce, pochodziło od krajowych producentów. Planuje również zwiększyć udział dostaw od małych rodzinnych gospodarstw rolnych.
Jak mówi Marek Walencik, dyrektor kategorii warzyw i owoców w sieci Biedronka: „Chcemy, aby naszymi dostawcami mogli również zostać mniejsi producenci, którzy nie operują w skali całego kraju. Lokalni kupcy, których zadaniem będzie przede wszystkim praca w terenie, pomogą mniejszym gospodarstwom nawiązać współpracę z Biedronką.”
Źródło: https://media.biedronka.pl/
Od maja tego roku serwis warzywapolowe.pl uruchamia projekt, w którym prezentowane będą wszystkie działania niezbędne do prawidłowej uprawy buraków. Projekt będzie realizowany w Małopolsce w gospodarstwie...
zobacz więcej
Azalia japońska (inaczej różanecznik japoński) pochodzi z japońskich wysp Honsiu Kiusiu, Sikoku i południowe Hokkaido. Jest to roślina ozdobna, która do Europy przybyła w połowie XIX wieku. Azalia japońska...
zobacz więcej
Firma Hazera linię produktów o nazwie „Delikatesy Hazera”, którą wyróżnia wykwintny smak i oryginalny wygląd. Największą grupę wśród delikatesowych produktów stanowią pomidory...
zobacz więcej
Wiosna na dobre już zagościła w naszym kraju. Czas więc powrócić do naszego cyklu, w którym prezentujemy różnego rodzaju rośliny dostępne w naszej ofercie. Dzisiaj jeden z najbardziej...
zobacz więcej