Popularna sieć sklepów „Biedronka” stawia na współpracę z lokalnymi polskimi producentami warzyw i owoców.
Sieć chce, by do końca 2021 roku 90% sprzedaży warzyw i owoców, które są uprawiane w Polsce, pochodziło od krajowych producentów. Planuje również zwiększyć udział dostaw od małych rodzinnych gospodarstw rolnych.
Jak mówi Marek Walencik, dyrektor kategorii warzyw i owoców w sieci Biedronka: „Chcemy, aby naszymi dostawcami mogli również zostać mniejsi producenci, którzy nie operują w skali całego kraju. Lokalni kupcy, których zadaniem będzie przede wszystkim praca w terenie, pomogą mniejszym gospodarstwom nawiązać współpracę z Biedronką.”
Źródło: https://media.biedronka.pl/
Podczas Kujawskiej Konferencji Cebulowej, która odbyła się w drugiej połowie stycznia, marka Seminis zaprezentowała nowe odmiany cebuli w różnych typach. Jedną z odmian...
zobacz więcej
Pojawił się już Katalog Odmian Warzyw do uprawy w gruncie 2023 od firmy Hazera. Katalog obejmuje bogatą ofertę odmian warzyw polecanych do uprawy...
zobacz więcej
Firma Syngenta zaprasza na serię Konferencji Zimowych online, podczas których zaprezentuje znane i sprawdzone rozwiązania oraz nowości i promocje ze swojej oferty. Transmisje konferencji...
zobacz więcej
Japońska firma Agris zaprezentowała na targach CES 2023 robota o nazwie „L” wyspecjalizowanego w zbieraniu papryki. Laureat nagrody Innovation Award to maszyna, która...
zobacz więcej