W marcu rozpoczęła się VI już odsłona kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Program realizowany jest przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Promowanie i budowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród Polaków – to główny cel akcji. Kampania ma szczególne znaczenie w obliczu ciągle zbyt niskiego spożycia owoców i warzyw w naszym kraju. Organizatorom akcji zależy na zwiększeniu świadomości wśród dzieci i dorosłych na temat potrzeby spożywania warzyw, owoców i soków.
Kampania „5 porcji warzyw, owoców i soku” zwraca uwagę na sezonowość. Każda z pór roku dostarcza nam innych warzyw i owoców. Organizatorzy kampanii zalecają tez m.in. by uczyć dzieci jedzenia warzyw i owoców poprzez zabawę, pokazując im nowe smaki i potrawy.
Działania kampanii obejmować będą prasę, internet i radio. W akcję zaangażowani zostaną eksperci z zakresu zdrowia i prawidłowego odżywiania. Po raz kolejny w akcji wezmą udział coraz chętniej angażujący się w nią blogerzy.
Azalia japońska (inaczej różanecznik japoński) pochodzi z japońskich wysp Honsiu Kiusiu, Sikoku i południowe Hokkaido. Jest to roślina ozdobna, która do Europy przybyła w połowie XIX wieku. Azalia japońska...
zobacz więcej
Firma Hazera linię produktów o nazwie „Delikatesy Hazera”, którą wyróżnia wykwintny smak i oryginalny wygląd. Największą grupę wśród delikatesowych produktów stanowią pomidory...
zobacz więcej
Wiosna na dobre już zagościła w naszym kraju. Czas więc powrócić do naszego cyklu, w którym prezentujemy różnego rodzaju rośliny dostępne w naszej ofercie. Dzisiaj jeden z najbardziej...
zobacz więcej
W pierwszym miesiącu bieżącego roku sprowadzono do Polski 12,80 tys. ton ogórków o wartości 86,55 mln złotych. Najwięcej ogróków sprowadzono do naszego kraju z Hiszpanii...
zobacz więcej