W marcu rozpoczęła się VI już odsłona kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Program realizowany jest przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Promowanie i budowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród Polaków – to główny cel akcji. Kampania ma szczególne znaczenie w obliczu ciągle zbyt niskiego spożycia owoców i warzyw w naszym kraju. Organizatorom akcji zależy na zwiększeniu świadomości wśród dzieci i dorosłych na temat potrzeby spożywania warzyw, owoców i soków.
Kampania „5 porcji warzyw, owoców i soku” zwraca uwagę na sezonowość. Każda z pór roku dostarcza nam innych warzyw i owoców. Organizatorzy kampanii zalecają tez m.in. by uczyć dzieci jedzenia warzyw i owoców poprzez zabawę, pokazując im nowe smaki i potrawy.
Działania kampanii obejmować będą prasę, internet i radio. W akcję zaangażowani zostaną eksperci z zakresu zdrowia i prawidłowego odżywiania. Po raz kolejny w akcji wezmą udział coraz chętniej angażujący się w nią blogerzy.
“Delikatesy Hazera” to linia produktów stworzona przez firmę Hazera, która wyróżnia się wykwintnym smakiem i oryginalnym wyglądem warzyw. Marka ta została zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających konsumentach,...
zobacz więcej
W dniu 5 marca 2025 roku odbyło się posiedzenie Komisji Wewnętrznej ds. Rejestracji Odmian Roślin Uprawnych wpisywanych do Krajowego rejestru bez wymogu badań WGO....
zobacz więcej
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego w ciągu 12 miesięcy ubiegłego roku do naszego kraju sprowadzono 64,19 tys. ton marchwi z 33 krajów. Jest...
zobacz więcej
W dniach 22-23 stycznia 2025 odbyła się 15 edycja Targów Sadownictwa i Warzywnictwa. To największe wydarzenie branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej, dedykowane producentom owoców i warzyw,...
zobacz więcej