Ruszyła kampania „Moc Polskich Warzyw”. Jest to akcja, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Udział w kampanii biorą także Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Kampania ta ma na celu propomowanie spożycia lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. „Moc Polskich Warzyw” ma edukować konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, zwracać uwagę na ich właściwości zdrowotne i odżywcze oraz informować o ważnej roli warzyw w codziennej diecie.

Już 13 listopada w godzinach 18:00–20:00 na platformie Zoom odbędzie się webinar „Od nasion po plony” przeznaczony dla producentów oraz pasjonatów papryki. W wydarzeniu można...
zobacz więcej
Polska jest jednym z liderów produkcji dyni w Unii Europejskiej – od 2020 roku regularnie zajmuje pierwsze miejsce pod względem areału i zbiorów tego warzywa....
zobacz więcej
W 2025 roku Polska sprowadziła rekordową ilość papryki – 62,1 tysiąca ton o wartości ponad 581 milionów złotych – pochodzącą łącznie z 21 państw. Dane...
zobacz więcej
Dni otwarte Show Farm 2025 organizowane przez firmę Hazera odbyły się 17 września 2025 roku na polach demonstracyjnych w miejscowości Kaniczki. Na Show Farm...
zobacz więcej