Ruszyła kampania „Moc Polskich Warzyw”. Jest to akcja, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Udział w kampanii biorą także Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Kampania ta ma na celu propomowanie spożycia lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. „Moc Polskich Warzyw” ma edukować konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, zwracać uwagę na ich właściwości zdrowotne i odżywcze oraz informować o ważnej roli warzyw w codziennej diecie.
Azalia japońska (inaczej różanecznik japoński) pochodzi z japońskich wysp Honsiu Kiusiu, Sikoku i południowe Hokkaido. Jest to roślina ozdobna, która do Europy przybyła w połowie XIX wieku. Azalia japońska...
zobacz więcej
Firma Hazera linię produktów o nazwie „Delikatesy Hazera”, którą wyróżnia wykwintny smak i oryginalny wygląd. Największą grupę wśród delikatesowych produktów stanowią pomidory...
zobacz więcej
Wiosna na dobre już zagościła w naszym kraju. Czas więc powrócić do naszego cyklu, w którym prezentujemy różnego rodzaju rośliny dostępne w naszej ofercie. Dzisiaj jeden z najbardziej...
zobacz więcej
W pierwszym miesiącu bieżącego roku sprowadzono do Polski 12,80 tys. ton ogórków o wartości 86,55 mln złotych. Najwięcej ogróków sprowadzono do naszego kraju z Hiszpanii...
zobacz więcej