Ruszyła kampania „Moc Polskich Warzyw”. Jest to akcja, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Udział w kampanii biorą także Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Kampania ta ma na celu propomowanie spożycia lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. „Moc Polskich Warzyw” ma edukować konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, zwracać uwagę na ich właściwości zdrowotne i odżywcze oraz informować o ważnej roli warzyw w codziennej diecie.
Podczas Kujawskiej Konferencji Cebulowej, która odbyła się w drugiej połowie stycznia, marka Seminis zaprezentowała nowe odmiany cebuli w różnych typach. Jedną z odmian...
zobacz więcej
Pojawił się już Katalog Odmian Warzyw do uprawy w gruncie 2023 od firmy Hazera. Katalog obejmuje bogatą ofertę odmian warzyw polecanych do uprawy...
zobacz więcej
Firma Syngenta zaprasza na serię Konferencji Zimowych online, podczas których zaprezentuje znane i sprawdzone rozwiązania oraz nowości i promocje ze swojej oferty. Transmisje konferencji...
zobacz więcej
Japońska firma Agris zaprezentowała na targach CES 2023 robota o nazwie „L” wyspecjalizowanego w zbieraniu papryki. Laureat nagrody Innovation Award to maszyna, która...
zobacz więcej