Rusza kolejna, druga już edycja kampanii „Moc polskich warzyw”. Jest to projekt promujący wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. Celen akcji jest edukowanie konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych oraz odżywczych, a także ich roli w codziennej diecie.
Druga odsłona kampanii będzie polegała na działaniach informacyjnych, które mają spowodować wzrost zaufania do polskich warzyw oraz ich producentów. W planach aktualnej edycji jest między innymi urochomienie strony internetowej, która ma być swoistym kompendium wiedzy o polskich warzywach. Powstaną również krótkie filmy dokumentalne oraz spoty reklamowe.
Za projekt odpowaidają: Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Źródło: pap.pl
W dniach 24 – 26 września w Warmenhuizen w Holandii odbęda się Międzynarodowe Dni Otwarte firmy Hazera. Wydarzenie jest organizowane w ścisłej współpracy z firmami...
zobacz więcej
Podczas Małopolskich Dni Kapusty, które miały miejsce w ubiegły weekend w Charsznicy tradycyjnie odbył się konkurs na Najcięższą Polską Główkę Kapusty. Jest to atrakcja,...
zobacz więcej
Już w najbliższy weekend (7 – 8 września) odbędą się Małopolskie Dni Kapusty w Charsznicy. Podczas wydarzenia będzie można odwiedzić poletka czołowych...
zobacz więcej
Hibiskus to rodzaj krzewów i roślin zielnych z rodziny ślazowatych. W zależności od ujęcia systematycznego wyróżnia się od 200 do nawet 700 gatunków tej rośliny. Wiele z gatunków uprawianych jest jako...
zobacz więcej