Rusza kolejna, druga już edycja kampanii „Moc polskich warzyw”. Jest to projekt promujący wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. Celen akcji jest edukowanie konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych oraz odżywczych, a także ich roli w codziennej diecie.
Druga odsłona kampanii będzie polegała na działaniach informacyjnych, które mają spowodować wzrost zaufania do polskich warzyw oraz ich producentów. W planach aktualnej edycji jest między innymi urochomienie strony internetowej, która ma być swoistym kompendium wiedzy o polskich warzywach. Powstaną również krótkie filmy dokumentalne oraz spoty reklamowe.
Za projekt odpowaidają: Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Źródło: pap.pl
Podczas Kujawskiej Konferencji Cebulowej, która odbyła się w drugiej połowie stycznia, marka Seminis zaprezentowała nowe odmiany cebuli w różnych typach. Jedną z odmian...
zobacz więcej
Pojawił się już Katalog Odmian Warzyw do uprawy w gruncie 2023 od firmy Hazera. Katalog obejmuje bogatą ofertę odmian warzyw polecanych do uprawy...
zobacz więcej
Firma Syngenta zaprasza na serię Konferencji Zimowych online, podczas których zaprezentuje znane i sprawdzone rozwiązania oraz nowości i promocje ze swojej oferty. Transmisje konferencji...
zobacz więcej
Japońska firma Agris zaprezentowała na targach CES 2023 robota o nazwie „L” wyspecjalizowanego w zbieraniu papryki. Laureat nagrody Innovation Award to maszyna, która...
zobacz więcej