Rusza kolejna, druga już edycja kampanii „Moc polskich warzyw”. Jest to projekt promujący wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. Celen akcji jest edukowanie konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych oraz odżywczych, a także ich roli w codziennej diecie.
Druga odsłona kampanii będzie polegała na działaniach informacyjnych, które mają spowodować wzrost zaufania do polskich warzyw oraz ich producentów. W planach aktualnej edycji jest między innymi urochomienie strony internetowej, która ma być swoistym kompendium wiedzy o polskich warzywach. Powstaną również krótkie filmy dokumentalne oraz spoty reklamowe.
Za projekt odpowaidają: Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Źródło: pap.pl
“Delikatesy Hazera” to linia produktów stworzona przez firmę Hazera, która wyróżnia się wykwintnym smakiem i oryginalnym wyglądem warzyw. Marka ta została zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających konsumentach,...
zobacz więcej
W dniu 5 marca 2025 roku odbyło się posiedzenie Komisji Wewnętrznej ds. Rejestracji Odmian Roślin Uprawnych wpisywanych do Krajowego rejestru bez wymogu badań WGO....
zobacz więcej
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego w ciągu 12 miesięcy ubiegłego roku do naszego kraju sprowadzono 64,19 tys. ton marchwi z 33 krajów. Jest...
zobacz więcej
W dniach 22-23 stycznia 2025 odbyła się 15 edycja Targów Sadownictwa i Warzywnictwa. To największe wydarzenie branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej, dedykowane producentom owoców i warzyw,...
zobacz więcej