Rusza kolejna, druga już edycja kampanii „Moc polskich warzyw”. Jest to projekt promujący wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. Celen akcji jest edukowanie konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych oraz odżywczych, a także ich roli w codziennej diecie.
Druga odsłona kampanii będzie polegała na działaniach informacyjnych, które mają spowodować wzrost zaufania do polskich warzyw oraz ich producentów. W planach aktualnej edycji jest między innymi urochomienie strony internetowej, która ma być swoistym kompendium wiedzy o polskich warzywach. Powstaną również krótkie filmy dokumentalne oraz spoty reklamowe.
Za projekt odpowaidają: Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Źródło: pap.pl
Dziś w naszym cyklu o roślinach ozdobnych przyszła kolej na lewizję. Należy ona do rodzaju roślin wieloletnich z rodziny zdrojkowatych. Obejmuje od 16 do 20 gatunków i pochodzi z górskich obszarów...
zobacz więcej
Pomidor Framboo od Hazery to wyjątkowa odmiana pomidora o owocach w malinowym kolorze. Oto najważniejsze cechy tej odmiany: Kolor – malinowy, wyrównany...
zobacz więcej
Krzewuszka to rodzaj roślin wieloletnich z rodziny przewiertniowatych. Nazywana jest ona „cudowną”, ponieważ należy do jednych z najpiększniejszych krzewów ozdobnych. Rozróżnia się 11 gatunków...
zobacz więcej
22 kwietnia obchodziliśmy Światowy Dzień Ziemi. Jest to święto, którego celem jest promowanie postaw proekologicznych w społeczeństwie. Firma Hazera od lat stosuje zrównoważone rozwiązania, dzięki...
zobacz więcej