Rusza kolejna, druga już edycja kampanii „Moc polskich warzyw”. Jest to projekt promujący wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. Celen akcji jest edukowanie konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych oraz odżywczych, a także ich roli w codziennej diecie.
Druga odsłona kampanii będzie polegała na działaniach informacyjnych, które mają spowodować wzrost zaufania do polskich warzyw oraz ich producentów. W planach aktualnej edycji jest między innymi urochomienie strony internetowej, która ma być swoistym kompendium wiedzy o polskich warzywach. Powstaną również krótkie filmy dokumentalne oraz spoty reklamowe.
Za projekt odpowaidają: Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Źródło: pap.pl
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, a więc czas najwyższy, aby pomyśleć o świątecznych dekoracjach do domów oraz ogrodów. Serdecznie zapraszamy do naszego Centrum Ogrodniczego...
zobacz więcej
Firma Hazera poleca kolejną nowość w swojej ofercie. Jest to kapusta biała 17-1757 F1 w typie znanej odmiany Emily F1. 17-1757 F1 to odmiana...
zobacz więcej
21 listopada 2023 na profilu FB i kanale YouTube serwisu warzywapolowe.pl odbędzie się webinarium podsumowujące tegoroczny projekt 𝐊𝐚𝐥𝐚𝐟𝐢𝐨𝐫𝐨𝐰𝐚 𝐃𝐞𝐦𝐨 𝐅𝐚𝐫𝐦𝐚 2023. Spotkanie...
zobacz więcej
Pomidor V633 (CORNAROSE) F1 to nowa propozycja od firmy Hazera. Kształtem przypomina odmianę Cornabel ale jest w kolorze pink. Odmiana ta polecana jest do uprawy na 8-12...
zobacz więcej