Rusza kolejna, druga już edycja kampanii „Moc polskich warzyw”. Jest to projekt promujący wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. Celen akcji jest edukowanie konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych oraz odżywczych, a także ich roli w codziennej diecie.
Druga odsłona kampanii będzie polegała na działaniach informacyjnych, które mają spowodować wzrost zaufania do polskich warzyw oraz ich producentów. W planach aktualnej edycji jest między innymi urochomienie strony internetowej, która ma być swoistym kompendium wiedzy o polskich warzywach. Powstaną również krótkie filmy dokumentalne oraz spoty reklamowe.
Za projekt odpowaidają: Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Źródło: pap.pl

Już 13 listopada w godzinach 18:00–20:00 na platformie Zoom odbędzie się webinar „Od nasion po plony” przeznaczony dla producentów oraz pasjonatów papryki. W wydarzeniu można...
zobacz więcej
Polska jest jednym z liderów produkcji dyni w Unii Europejskiej – od 2020 roku regularnie zajmuje pierwsze miejsce pod względem areału i zbiorów tego warzywa....
zobacz więcej
W 2025 roku Polska sprowadziła rekordową ilość papryki – 62,1 tysiąca ton o wartości ponad 581 milionów złotych – pochodzącą łącznie z 21 państw. Dane...
zobacz więcej
Dni otwarte Show Farm 2025 organizowane przez firmę Hazera odbyły się 17 września 2025 roku na polach demonstracyjnych w miejscowości Kaniczki. Na Show Farm...
zobacz więcej