Rusza kolejna, druga już edycja kampanii „Moc polskich warzyw”. Jest to projekt promujący wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. Celen akcji jest edukowanie konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych oraz odżywczych, a także ich roli w codziennej diecie.
Druga odsłona kampanii będzie polegała na działaniach informacyjnych, które mają spowodować wzrost zaufania do polskich warzyw oraz ich producentów. W planach aktualnej edycji jest między innymi urochomienie strony internetowej, która ma być swoistym kompendium wiedzy o polskich warzywach. Powstaną również krótkie filmy dokumentalne oraz spoty reklamowe.
Za projekt odpowaidają: Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Źródło: pap.pl
Azalia japońska (inaczej różanecznik japoński) pochodzi z japońskich wysp Honsiu Kiusiu, Sikoku i południowe Hokkaido. Jest to roślina ozdobna, która do Europy przybyła w połowie XIX wieku. Azalia japońska...
zobacz więcej
Firma Hazera linię produktów o nazwie „Delikatesy Hazera”, którą wyróżnia wykwintny smak i oryginalny wygląd. Największą grupę wśród delikatesowych produktów stanowią pomidory...
zobacz więcej
Wiosna na dobre już zagościła w naszym kraju. Czas więc powrócić do naszego cyklu, w którym prezentujemy różnego rodzaju rośliny dostępne w naszej ofercie. Dzisiaj jeden z najbardziej...
zobacz więcej
W pierwszym miesiącu bieżącego roku sprowadzono do Polski 12,80 tys. ton ogórków o wartości 86,55 mln złotych. Najwięcej ogróków sprowadzono do naszego kraju z Hiszpanii...
zobacz więcej