Kampania „Moc Polskich Warzyw” ma promować spożycie lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. Ma ona również zachęcać do prowadzenia zdrowego trybu życia oraz dbania o zbilansowaną dietę. W ramach kampanii powstał cykl filmów kulinarnych prezentujących proste i szybkie możliwości zastosowania polskich warzyw w codziennych posiłkach. Filmy można oglądać na kanale YouTube, a dostęp do nich jest bezpłatny.
Przepisy prezentowane na filmikach dotyczą zarówno dań mięsnych jak i wegetariańskich. Do udziału w produkcji zostali zaproszeni kucharze młodego pokolenia: Tomasz Kruczkowski i Charles Daigneault, którzy dzielą się z widzami swoją wiedzą kulinarną o tym, jak przyrządzić nowoczesne dania z najlepszych polskich warzyw.
Azalia japońska (inaczej różanecznik japoński) pochodzi z japońskich wysp Honsiu Kiusiu, Sikoku i południowe Hokkaido. Jest to roślina ozdobna, która do Europy przybyła w połowie XIX wieku. Azalia japońska...
zobacz więcej
Firma Hazera linię produktów o nazwie „Delikatesy Hazera”, którą wyróżnia wykwintny smak i oryginalny wygląd. Największą grupę wśród delikatesowych produktów stanowią pomidory...
zobacz więcej
Wiosna na dobre już zagościła w naszym kraju. Czas więc powrócić do naszego cyklu, w którym prezentujemy różnego rodzaju rośliny dostępne w naszej ofercie. Dzisiaj jeden z najbardziej...
zobacz więcej
W pierwszym miesiącu bieżącego roku sprowadzono do Polski 12,80 tys. ton ogórków o wartości 86,55 mln złotych. Najwięcej ogróków sprowadzono do naszego kraju z Hiszpanii...
zobacz więcej