Zarząd Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej wystosował list otwarty do prezesa firmy Unilever Polska. Sprawa dotyczy emitowanej obecnie w mediach reklamy papryki marki Knorr.
Zdaniem ZPPRP reklama nie daje jasnego przekazu dotyczącego papryki i sugeruje że najlepsza papryka pochodzi z Hiszpanii czym wprowadza konsumentów w błąd.
Fragment listu brzmi: „My i nasi producenci mamy poważne obawy co do tego w czym papryka z Hiszpanii jest lepsza od tej produkowanej w Polsce. W Polsce produkuje się paprykę nie gorszą pod każdym względem niż ta produkowana w Hiszpanii. Nie ma i nie będzie naszej zgody na tak jednostronny przekaz dotyczący papryki w Państwa reklamie emitowanej w mediach w Polsce i co za tym idzie, skierowanej do Polaków.”
ZPPRP domaga się zmiany reklamy w taki sposób, by nie wskazywała jednoznacznie która papryka jest najlepsza i gdzie są najlepsze warunki do jej produkcji.
Jak co miesiąc, Kantar opublikował ranking najchętniej spożywanych przez Polaków warzyw. Na pierwszym miejscu znalazły się pomidory. Dwa kolejne miejsca należały do cebuli...
zobacz więcej
Dziś w naszym cyklu o roślinach ozdobnych przyszła kolej na lewizję. Należy ona do rodzaju roślin wieloletnich z rodziny zdrojkowatych. Obejmuje od 16 do 20 gatunków i pochodzi z górskich obszarów...
zobacz więcej
Pomidor Framboo od Hazery to wyjątkowa odmiana pomidora o owocach w malinowym kolorze. Oto najważniejsze cechy tej odmiany: Kolor – malinowy, wyrównany...
zobacz więcej
Krzewuszka to rodzaj roślin wieloletnich z rodziny przewiertniowatych. Nazywana jest ona „cudowną”, ponieważ należy do jednych z najpiększniejszych krzewów ozdobnych. Rozróżnia się 11 gatunków...
zobacz więcej