Zarząd Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej wystosował list otwarty do prezesa firmy Unilever Polska. Sprawa dotyczy emitowanej obecnie w mediach reklamy papryki marki Knorr.
Zdaniem ZPPRP reklama nie daje jasnego przekazu dotyczącego papryki i sugeruje że najlepsza papryka pochodzi z Hiszpanii czym wprowadza konsumentów w błąd.
Fragment listu brzmi: „My i nasi producenci mamy poważne obawy co do tego w czym papryka z Hiszpanii jest lepsza od tej produkowanej w Polsce. W Polsce produkuje się paprykę nie gorszą pod każdym względem niż ta produkowana w Hiszpanii. Nie ma i nie będzie naszej zgody na tak jednostronny przekaz dotyczący papryki w Państwa reklamie emitowanej w mediach w Polsce i co za tym idzie, skierowanej do Polaków.”
ZPPRP domaga się zmiany reklamy w taki sposób, by nie wskazywała jednoznacznie która papryka jest najlepsza i gdzie są najlepsze warunki do jej produkcji.
Pojawił się już Katalog Odmian Warzyw do uprawy w gruncie 2023 od firmy Hazera. Katalog obejmuje bogatą ofertę odmian warzyw polecanych do uprawy...
zobacz więcej
Firma Syngenta zaprasza na serię Konferencji Zimowych online, podczas których zaprezentuje znane i sprawdzone rozwiązania oraz nowości i promocje ze swojej oferty. Transmisje konferencji...
zobacz więcej
Japońska firma Agris zaprezentowała na targach CES 2023 robota o nazwie „L” wyspecjalizowanego w zbieraniu papryki. Laureat nagrody Innovation Award to maszyna, która...
zobacz więcej
Firmamy Hazera Poland, Biolchim, Biocont Polska oraz serwis warzywa.pl serdecznie zapraszają na webinarium: „Patent na MARCHEW”. Odbędzie się ono 11 stycznia 2023 o godzinie...
zobacz więcej