Zarząd Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej wystosował list otwarty do prezesa firmy Unilever Polska. Sprawa dotyczy emitowanej obecnie w mediach reklamy papryki marki Knorr.
Zdaniem ZPPRP reklama nie daje jasnego przekazu dotyczącego papryki i sugeruje że najlepsza papryka pochodzi z Hiszpanii czym wprowadza konsumentów w błąd.
Fragment listu brzmi: „My i nasi producenci mamy poważne obawy co do tego w czym papryka z Hiszpanii jest lepsza od tej produkowanej w Polsce. W Polsce produkuje się paprykę nie gorszą pod każdym względem niż ta produkowana w Hiszpanii. Nie ma i nie będzie naszej zgody na tak jednostronny przekaz dotyczący papryki w Państwa reklamie emitowanej w mediach w Polsce i co za tym idzie, skierowanej do Polaków.”
ZPPRP domaga się zmiany reklamy w taki sposób, by nie wskazywała jednoznacznie która papryka jest najlepsza i gdzie są najlepsze warunki do jej produkcji.
Czerwiec to czas, gdy na straganach pojawia się bogactwo świeżych, sezonowych warzyw. Wybieranie ich właśnie teraz ma wiele zalet: są najsmaczniejsze, najbogatsze w składniki odżywcze i często...
zobacz więcej
Wiosna tego roku kazała na siebie czekać wyjątkowo długo. Maj upłynął pod znakiem niskich temperatur i nocnych przymrozków, które skutecznie opóźniły prace ogrodnicze....
zobacz więcej
Hazera oraz TOP The Onion Group podpisały globalną umowę o współpracy dotyczącej dostaw nasion cebuli dymki. Na mocy tej umowy Hazera będzie wyłącznym dostawcą...
zobacz więcej
Marchew to warzywo, które w kuchni jest wszechstronne – można ją jeść na surowo, gotować, piec, smażyć, a także wykorzystywać do zup, sałatek, dań głównych i deserów,...
zobacz więcej