Zarząd Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej wystosował list otwarty do prezesa firmy Unilever Polska. Sprawa dotyczy emitowanej obecnie w mediach reklamy papryki marki Knorr.
Zdaniem ZPPRP reklama nie daje jasnego przekazu dotyczącego papryki i sugeruje że najlepsza papryka pochodzi z Hiszpanii czym wprowadza konsumentów w błąd.
Fragment listu brzmi: „My i nasi producenci mamy poważne obawy co do tego w czym papryka z Hiszpanii jest lepsza od tej produkowanej w Polsce. W Polsce produkuje się paprykę nie gorszą pod każdym względem niż ta produkowana w Hiszpanii. Nie ma i nie będzie naszej zgody na tak jednostronny przekaz dotyczący papryki w Państwa reklamie emitowanej w mediach w Polsce i co za tym idzie, skierowanej do Polaków.”
ZPPRP domaga się zmiany reklamy w taki sposób, by nie wskazywała jednoznacznie która papryka jest najlepsza i gdzie są najlepsze warunki do jej produkcji.
Azalia japońska (inaczej różanecznik japoński) pochodzi z japońskich wysp Honsiu Kiusiu, Sikoku i południowe Hokkaido. Jest to roślina ozdobna, która do Europy przybyła w połowie XIX wieku. Azalia japońska...
zobacz więcej
Firma Hazera linię produktów o nazwie „Delikatesy Hazera”, którą wyróżnia wykwintny smak i oryginalny wygląd. Największą grupę wśród delikatesowych produktów stanowią pomidory...
zobacz więcej
Wiosna na dobre już zagościła w naszym kraju. Czas więc powrócić do naszego cyklu, w którym prezentujemy różnego rodzaju rośliny dostępne w naszej ofercie. Dzisiaj jeden z najbardziej...
zobacz więcej
W pierwszym miesiącu bieżącego roku sprowadzono do Polski 12,80 tys. ton ogórków o wartości 86,55 mln złotych. Najwięcej ogróków sprowadzono do naszego kraju z Hiszpanii...
zobacz więcej