Zarząd Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej wystosował list otwarty do prezesa firmy Unilever Polska. Sprawa dotyczy emitowanej obecnie w mediach reklamy papryki marki Knorr.
Zdaniem ZPPRP reklama nie daje jasnego przekazu dotyczącego papryki i sugeruje że najlepsza papryka pochodzi z Hiszpanii czym wprowadza konsumentów w błąd.
Fragment listu brzmi: „My i nasi producenci mamy poważne obawy co do tego w czym papryka z Hiszpanii jest lepsza od tej produkowanej w Polsce. W Polsce produkuje się paprykę nie gorszą pod każdym względem niż ta produkowana w Hiszpanii. Nie ma i nie będzie naszej zgody na tak jednostronny przekaz dotyczący papryki w Państwa reklamie emitowanej w mediach w Polsce i co za tym idzie, skierowanej do Polaków.”
ZPPRP domaga się zmiany reklamy w taki sposób, by nie wskazywała jednoznacznie która papryka jest najlepsza i gdzie są najlepsze warunki do jej produkcji.
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, a więc czas najwyższy, aby pomyśleć o świątecznych dekoracjach do domów oraz ogrodów. Serdecznie zapraszamy do naszego Centrum Ogrodniczego...
zobacz więcej
Firma Hazera poleca kolejną nowość w swojej ofercie. Jest to kapusta biała 17-1757 F1 w typie znanej odmiany Emily F1. 17-1757 F1 to odmiana...
zobacz więcej
21 listopada 2023 na profilu FB i kanale YouTube serwisu warzywapolowe.pl odbędzie się webinarium podsumowujące tegoroczny projekt 𝐊𝐚𝐥𝐚𝐟𝐢𝐨𝐫𝐨𝐰𝐚 𝐃𝐞𝐦𝐨 𝐅𝐚𝐫𝐦𝐚 2023. Spotkanie...
zobacz więcej
Pomidor V633 (CORNAROSE) F1 to nowa propozycja od firmy Hazera. Kształtem przypomina odmianę Cornabel ale jest w kolorze pink. Odmiana ta polecana jest do uprawy na 8-12...
zobacz więcej